Vebjørnaa Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Hei, har planer om å gjøre noe med eksosen på min e90 320d Har tengt å få en kompis til å lage screamer pipe, noen som har noe tips? Bør jeg fjærne alt eller ha 1 eller 2 lyd dempere (Partikkel filter skal fjærnes) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet September 3, 2016 Share Skrevet September 3, 2016 Hei. Du mener vel straight pipe, eller på godt norsk rakt rør? Scream pipe er når man kjører røret ut fra wastegaten (da gjerne en ekstern WG) rett ut i friluft. Kjørte dette selv på turbobilen min en stund. Er da vel så morro når det bråker og skyter stikkflammer under bilen, men det kan tiltrekke seg noe uønsket oppmerksomhet. Nå har jeg ikke noe erfaring med E90, men er det en eller to eksospotter originalt? Tenker da ikke på DPF. Vil anbefale deg å ha en lyddemper i og med at det er en bruksbil. Evt fjerne den senere om lyden ikke er som ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørnaa Skrevet September 3, 2016 Forfatter Share Skrevet September 3, 2016 (endret) okei, er sikker straight pipe jeg tenker på ja, er 1 rør bak orginalt på 320d Endret September 3, 2016 av Vebjørnaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå