Gå til innhold

BMW F11

Trønderboy
 Share

Anbefalte innlegg

Har en bmw f11 med full mtec. Så hær om dagen tok jeg ferje så skal no folk drive på og gå rund bilene da vettu, så etter har kommet hjem og skulle vaske bilen så har enne parkerins sensoren ramlet inn i fangeren? Så det jeg lurer på hva er lurest og gjøre får og få den på plass igjen? noen som vet hvordan du tar av fangeren på en f11? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ut med baklyktene (3 skruer på hver lykt), så er det noen fester til fangeren under der. Så er den festet med en skrue inni hver hjulbue. Så har du 6-7 plastpropper på undersiden, så du vipper ut med et flatt skrujern. Er det en av sensorene på siden, så trenger du ikke av med fangeren tror eg. Mulig det festeklipset er knekt, siden den er ramlet av.

IMG_2810.JPG

Endret av ArneR.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte vell og si at det var forran :oops: Men eller takk for hjelpen. Derfor jeg vill ta av fangeren men vill høre med noen som har gjort det son at det blir biligst mulig, plastikk er dyrt disse dager ;P Men veit du Hvordan du tar av fangeren forran? det er den ytesrte sensoren på venstre fram som har rammlet inn. eneste jeg vill er og prøve og få den opp i det hullet igjen og få den festa der igjen ;P kan ta bilde så ser du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...