Anders Heimdal Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 hei, jeg trenger hjælp, har en m50b25 nv som jeg har lyst å turbo konvertere og få gokjent i vogn kort, vet at dette er mulig da det er blitt gjort, men jeg trenger en mal eller en fremgangs måte/ retningslinjer, på hva jeg må gjøre med biln og hva jeg må sende inn/søke til SVV og til bmw norge? så håper noen dær ute som har klart å få til ett sånn bygg og fått dette i gokjent i vogn kort som kan hjælpe meg med dette. MVH Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shapa Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Hvilken bil er det dette gjelder ? Regner kanskje med det er e34 eller e36 da du nevner du har m50 motor. Problemet er at hvis bilen er nyere en 89 så er det veldig vanskelig å få godkjent turbo i vognkortet. I 89 kom det krav til å ha katalysator på bilene og man må dermed på en tuv syklus test i Tyskland hvis man skal f.eks godkjenne turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Hallå hallå, Jag ordnar Turbochip anpassat för överladdning med original styrsystemet, så man inte behöver byta ut systemet till ett datasprut. Fungerar bra upp till effekter uppåt 500 hk och eventuellt mer. Den som bänkat mest effekt med M50 av de jag mappat turbochip till har nått 520 hk. Bara skicka PM för mer info om det. Mvh A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Heimdal Skrevet September 7, 2016 Forfatter Share Skrevet September 7, 2016 On 5.9.2016 at 16.07, shapa skrev: Hvilken bil er det dette gjelder ? Regner kanskje med det er e34 eller e36 da du nevner du har m50 motor. Problemet er at hvis bilen er nyere en 89 så er det veldig vanskelig å få godkjent turbo i vognkortet. I 89 kom det krav til å ha katalysator på bilene og man må dermed på en tuv syklus test i Tyskland hvis man skal f.eks godkjenne turbo. ja det gjelder en e36 ja, okei det e såppas ja, men om man får tatt en sånn tuv test i tyskland å sånt, kan man i teorien få mer effekt gokjent enn si 321 hk om alt anna av sånn som bremser og understell passer si effekt på rundt 450 eller 500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå