Laurdinosaur Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Hei. Sitter å lurer på å kjøpe en bmw x3 06 modell for å ha som bil nr 2. Noen som har noe erfaring med disse ? Kjente problemer og eller annen pluss og minus ved disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet September 7, 2016 Share Skrevet September 7, 2016 Hei! Jeg kjøpte en 2006 e83 x3 2.0d her i januar. Regner med det er en 2.0d du også vurderer. Etter mine erfaringer så ville jeg ha sjekket status på følgende hvis mulig. Fordelingskasse Turbo Diesel partikkelfilter. Div på motor som AGR og swirl flaps. ++ Lurt å få en status på kjøretøyet i form av en diagnoserapport før evt. Kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laurdinosaur Skrevet September 10, 2016 Forfatter Share Skrevet September 10, 2016 Er den versjonen jeg lurer på ja og det er byttet turbo,clutch og svinghjul + alle bremseskivene så det virker som det er mye dyre reperasjoner som er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå