Anne G. Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Planlegger å kjøpe nytt musikkanlegg til E46. Noen som har anbefalinger, og evt. Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Bavsound.com eller hvis du har original spiller, så hjelper det ufattelig mye med en bedre forsterker. Byttet selv ut original spilleren mot en kinesisk 2din, og nå spiller det mer enn høyt nok. Er også veldig bra dybde til å være anlegg fra 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne G. Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 Takk for svar. Sitter en Original Spiller i bilen min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 kan jo teste hvordan det blir med en ny spiller. For min del holder det hvert fall masse, Orker ikke å egen sub baki osv. Spilleren jeg kjøpte er fra eonon.com. original fitment, men er dyr og har ikke rykte på seg for å være veldig holdbar. Min har holdt fint i ett år, så får håpe det fortsetter sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne G. Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 Ok, takk Får se litt på den siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå