TrymV Skrevet September 11, 2016 Share Skrevet September 11, 2016 Hallo! Kjøpte meg en veldholdt bmw 520d 07 modell full msport på tirsdagen. Har nå skaffet meg en aux kabel som jeg da ville bruke til å spille musikk fra spotify på telefonen. Det gikk da litt tid før jeg merket at det kom bare lyd fra høytalerne på høyre side. Da jeg skiftet over til cd eller radio fungerer alle høytalerne men ikke når jeg bruker aux. Noen som har et fornuftig svar på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 11, 2016 Share Skrevet September 11, 2016 sjekk jack utangen på telefonen din for støv. Har du kjøpt helt ny aux kabel eller en du hadde liggende? Aux kabler har veldig lett for å få dårlig kontakt innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrymV Skrevet September 11, 2016 Forfatter Share Skrevet September 11, 2016 Testet både aux og telefon på stereoanlegg for å teste om det fungerte, noe det gjorde. Er bare i bilen det ikke fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå