Djwik Skrevet September 20, 2016 Share Skrevet September 20, 2016 (endret) Hei selger en 1998 E39 525tdsa touring i deler km 338000 motor startet å gikk fint til jeg fjernet hjernen motor går ikke varm eller ryker under gange motor har ny vannpumpe,termostat, viskose og vannrør foran på motor automaten er i godstand virker på alle gir bilen har rustfri bakluke men glassluke har rust i ramme helt å fint skinn interiør i svart/lilla m-sport ratt i godstand(singlestage) ta kontakt holder til i Tønsberg Sender små deler store deler må hentes Endret September 30, 2016 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 25, 2016 Forfatter Share Skrevet September 25, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 30, 2016 Forfatter Share Skrevet September 30, 2016 Opp deler som er solgt instrument, M-ratt, hjerne/ews/nøkkel , trelist i midtkonsoll, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 15, 2016 Share Skrevet Oktober 15, 2016 Jeg trenger innstegslista på høyre siden framme. Er den strøken? Hvor mye skal du ha for den må sendes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2016 2 timer siden, ///Bmw-Tor skrev: Jeg trenger innstegslista på høyre siden framme. Er den strøken? Hvor mye skal du ha for den må sendes. Jeg skal få sjekket denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2016 On 15.10.2016 at 20.31, ///Bmw-Tor skrev: Jeg trenger innstegslista på høyre siden framme. Er den strøken? Hvor mye skal du ha for den må sendes. Denne var dårlig stand desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2016 Bakluke er solgt motor er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå