e46touringg Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Har en e46 touring som i vognkortet står oppført med 8x18 ET 47 og 8,5x18 ET 47, da jeg har TuningArt coilovers er det umulig å få på felger med de spesifikasjonen foran, og jeg kan heller ikke bruke spacere da bilen må gjennom full teknisk kontroll. Noen som vet om noen tuv godkjente felger? Har kikket litt på ESR Sr04 fra Tempedekk, med 8,5x18 ET 30 og 9,5 ET 35, finnes det Tuv-papir så jeg for godkjent disse? Trenger hjelpe ganske fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Ha bilen inn på kontroll med originale hjul. So skifta du til dei dekka du vil når du kjem heim igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 RF91: det går ikke, felgene tar ani coilovers med høyt ET. står vel og spesifikt i TUV papirene på coilovers at spacere må benyttes, så er bare å få fatt i spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå