hel2810 Skrevet September 22, 2016 Skrevet September 22, 2016 (endret) Hei, begynner å nærme utløpsdatoen på nybilgarantien på min 316D. I den forbindelse blir man litt ekstra oppmerksom på lyder ol. Har ikke hatt diesel før og legger merke til at det er mer vibrasjoner i girstanga enn på min forrige bil. Lyden jeg lurer på er at det kommer en lav rrrrrrrr/frrrrrrr-lyd i det jeg veksler til 5 gir. Lyden kommer uavhengig om bilen er i fart eller står på tomgang. Lyden er så lav at man må vite at den er der for å legge merke til den under kjøring. Får frem samme lyd ved å trekke girspaken til høyre når bilen står på tomgang i 5 gir. Sikkert en normal lyd, men hadde satt pris på synspunkter fra andre med diesel og manuell (og eventuelt andre med peiling:)). Bilen er en 2012 E91 316D som har gått 67 000 km. Endret September 22, 2016 av hel2810
hel2810 Skrevet September 23, 2016 Forfatter Skrevet September 23, 2016 Etter å ha demontert litt viste deg seg å være resonanslyder i plasten i interiøret. Otis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå