Bjorkly Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Hei! Bakruteviskeren står bom fast, noen som har vært borti dette? Fikk 2'er feil på eu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 3 minutter siden, Bjorkly skrev: Hei! Bakruteviskeren står bom fast, noen som har vært borti dette? Fikk 2'er feil på eu.. søk på youtube, har samme problem på e46 og der ligger det mange guides på hvordan man kan prøve å smøre opp motoren. Er alt saltet som ødelegger det. Hvis du fjerner bakruteviskereren så får du heller ikke 2er feil. Ble anbefalt det av han som tok EU kontroll på min, men han gadd ikke å sette noe feil på det. Er jo trossalt piss feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orala Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Ja på E39. Jeg åpnet glassluka, da blir den frakoblet motoren,men det er kanskje ikke slik på din bil. Husker ikke om jeg brukte oljebasert smørespray eller type silikonspray. Manøvrerte så pusseren frem og tilbake med håndemakt ca 500 ganger og da gikk den lett. Nå blir pusseren brukt så snart det er en mulighet og det er alt som skal til for å holde den i orden ser det ut til. Olje og gummi er ikke alltid en god kombinasjon så er usikker ift smøreprodukt,men skulle tro at silikonspray er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå