Etik39 Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Heisann! Skal bestille coilovers til bilen min. Det er en E39 Sedan 2002 modell. Planen var egentlig å kjøpe Supersport black evolution men har ikke råd til det nå desverre så tenker å ha noe som kan gjøre jobben til jeg får råd til noe bedre etterhvert. Har sett mye på JOM Blueline, TA-technix og AP Coilovers. Hva anbefaler folk av dem 3? Har hørt mye dårlig om TA-Technix. JOM Blueline har jeg hørt at er den greieste av de ¨billige¨ settene og at de ikke er så stive siden jeg ikke har lyst på en pinnestiv bil. Har lyst til å beholde kjørekomforten Takk På Forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 29, 2016 Share Skrevet September 29, 2016 Hvorfor kjøpe noe før du har råd til supersport? Er det slik at det haster så voldsomt å senke at du vil bruke 4-5k for så og vente og bruke 6-8k når du får råd? Hvorfor bare ikke vente til du får råd? Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Etik39 Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 Du har et godt poeng der men som en person hater jeg å vente og er ikke flink til å spare 3 minutter siden, Poppy skrev: Hvorfor kjøpe noe før du har råd til supersport? Er det slik at det haster så voldsomt å senke at du vil bruke 4-5k for så og vente og bruke 6-8k når du får råd? Hvorfor bare ikke vente til du får råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet September 30, 2016 Share Skrevet September 30, 2016 Autobua har også et par sett i din prisklasse. Etik39 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 Bytt samtidig tårnlagre bak til noen som tåler mer enn de originale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå