Romsas Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Hei! Jeg har en 96 mod 328 cab, manuelt gir med ca 260xxx km på telleren. Jeg skal bygge garasje til våren, så burde selge denne for og komme i mål der. Godt utstyrt med klima, ac, hengerfeste(!), hel elektrisk tak, hardtopp osv fra fabrikk. Nettopp EU ok, så den er grei til 2018, Nå har jeg nettopp tatt rust i hjulbuer bak, og hellakkert bilen. (303, Sort metallic.) Bilen er helt original, bortsett fra baklykter og felger. OZ Ceres 17". (originale felger og lykter følger med). Burde hatt inn et bilde her, men kan noen antyde hva jeg burde prise den til? Øystein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 50-55 000kr ferdig prutet er det første som faller meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Ville tatt på orginale baklykter fort. Legg gjerne ut bilde. Enig med han over at 50-55 er en reel ferdig prutet pris. Men ser bilen meget frisk og fin ut vil du kunne få mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå