Haddal Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 (endret) Hei, Trenger diverse deler til min E28. Ta kontakt på PM eller via Facebook. 1. Glass takluke 2. Bagasjeroms teppe i god stand uten skader. 3. Baklykter med chrome listverk. (Har 1 sett veldig bra Shadowline om det er av interesse) 4. Svart Taktrekk (For takluke) 5. Styresnekke uten slark 6. Grenrør ( schmiedmann? ) 7. Grøftelys ink braketter og ledningsnett helst. Mvh Christer Haddal Endret Oktober 5, 2016 av Haddal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 har baklamper i crome tror jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haddal Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2016 5 timer siden, Morty999 skrev: har baklamper i crome tror jeg, Send nåken bilder på facebook da evt? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 får ikke tatt før til helga, er borte fram til fredags kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haddal Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Ingen problem😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 om ikke han har så har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå