Lakselars Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Hei! Resatt nylig forbruksmåleren i kjørecomputeren. Da gikk forbruket umiddelbart opp til 0.72L og etter litt bykjøring ente den til slutt opp på 0.80L. Jeg mener det er mye for en 318d og et turtall på maks ca 2500 rpm .Før jeg resatt lå forbruket stabilt på 0.55 - 0.58L på bykjøring. Er det noen andre som har vært borti dette ? Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 etter det jeg har forstått så burde du måle manuelt, da computeren kan være litt unøyaktig. Kan være lurt å blåse rein motoren samt gi den en dyserens også. Hvordan langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakselars Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Den har gått 139 000 og har kun vært til og fra jobb kjøring i den siste tiden. Hvordan tar jeg dyserens ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 http://www.flissundet.no/webshop.aspx?pageid=36467&catId=15471&groupId=15479 Har selv brukt 984 og 989 på min 320D, og den fikk merkbart finere gange og litt ned på forbruk målt gjennom computeren, har aldri tatt manuell måling da jeg ikke bryr meg så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lakselars Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2016 Skal prøve det. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå