Freebird Skrevet Oktober 11, 2016 Share Skrevet Oktober 11, 2016 Hei. Jeg har for første gang i livet kjøpt meg en BMW. Det ble en 2009 E90 316D LCI. Så langt er jeg svært godt fornøyd med bilen, men enkelte ting forundrer meg litt. Jeg har eid litt av hvert av biler tidligere, men kombinasjonen diesel og manuell gir er ny. I den forbindelse lurer jeg på hva som normalt når det kommer til hastighet på andre giret uten pådrag. Jeg må svært ofte gire ned i første gir når jeg skal svinge av i kryss i områder med mye barn. 20 km/t ser ut til å være laveste mulige hastighet på andre giret. Dette krever noe tilvenning for en som tidligere bare har kjørt biler med bensin og manuell eller diesel og automat. Er dette normal oppførsel og noe som bare krever tilvenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 11, 2016 Share Skrevet Oktober 11, 2016 Normalt og det krever tilvenning. Samme på 118d. Veldig irriterende i starten. Freebird reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freebird Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2016 15 timer siden, Øyvind L. skrev: Normalt og det krever tilvenning. Samme på 118d. Veldig irriterende i starten. Takk så mye for tilbakemelding. Helt klart irriterende, men så lenge det bare er en tilvenningssak så plager det litt mindre. Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå