Knutmyr Skrevet Oktober 12, 2016 Share Skrevet Oktober 12, 2016 (endret) Fikk varsel om lavt batteri, og etter lading fikk jeg ffeil på aktiv styring.. AFS 6131 70 i INPA. al: control unit: flash operation or error nec i ISTA/P Har prøvd å sette på tenning og vri rattet begge veier, ta ut nøkkkel og vente litt før jeg starter bile, men feilen er fortsatt der. Er det noe håp, eller må jeg ha ny enhet? Endret Oktober 12, 2016 av Knutmyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2016 Har fortsatt ikke blitt kvitt denne.. Har prøvd med resett i ISTA/D, men feiler på reset av sensor på motor posisjon. Måler også 0V der det skal være 5V ser det ut som. Er det bare å skifte denne da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Oktober 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2016 Ingen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 Prøvd og tatt deg en liten kjøretur og sett om det blir borte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Oktober 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2016 6 timer siden, vegard89 skrev: Prøvd og tatt deg en liten kjøretur og sett om det blir borte da? Har kjørt 70 mil 😝 Er lokalisert til feil i programvare på styreenhet. Skal prøve flashe den på nytt, hvis ikke må den skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 28, 2016 Share Skrevet Oktober 28, 2016 Ja får håpe det går i orden 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 Prøvd å flashe enhet, men ser ikke ut til at det virker. Mulig kabel ikke er bra nok, men er redd det trengs ny enhet 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå