lamerman1991 Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 Skulle montere ny dynamo på min E46, endte opp med at feste/gjengene som sitter på blokka knakk. Noen idee på å få dette fiksa? Evt noen her inne som har lyst på en pirke jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 (endret) Siden dette er en gammel bil, du kan skjære vekk litt mer av blokken, også bruke mutter istedet for det gjengepartiet du knakk av. Alternativet og den korrekte løsningen er å sveise igjen det som er ødelagt for å borre og gjenge opp nytt hull, men det er jo uhensiktsmessig mye jobb. Endret Oktober 13, 2016 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 13, 2016 Share Skrevet Oktober 13, 2016 Jeg har faktisk skrudd på en E46 med akkurat samme problemet, den kjører såvidt jeg vet enda med kun to av tre bolter festet Den sto helt kubb fast med kun to bolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamerman1991 Skrevet Oktober 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2016 Problem løst, gikk for den harde metoden og tok fram vinkelslipern:) kortere bolt med låsemutter gjorde susen👍 Daniel80 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå