Gå til innhold

LEMO kabel til sigarettenner stikkontakt

Bmw_Nor
 Share

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Jeg trenger litt hjelp her.... Jeg har en LEMO FLA 2S kabel som jeg ikke får koblet i bilen. Derfor trenger jeg å finne en sigarettenner stikkontakt som jeg kan ta denne (adapter) LEMO FLA 2S i. Kan noen hjelpe meg med det. Har lett i flere timer nå men kan ikke finne det :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan lodde eller kjenner noen burde det være enkelt å bestille en en Lemo FLA 2S av motsatt kjønn og lage en overgang til sigarettenner stikkontakt selv.

Jeg tror Elfa har det du leter etter når det gjelder Lemo. De har sikkert også sigarettenner stikkontakt

https://www.elfadistrelec.no/no/komponenter/kontakter/sirkulaere-kontakter/sirkulaere-kontakter-subminatyr-og-miniatyr/sirkulaere-kontakter-miniatyr-serien-1s/c/cat-DC-87131?q=*&filter_productFamilyCode=cat-DC-87131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, t06afre skrev:

Hvis du kan lodde eller kjenner noen burde det være enkelt å bestille en en Lemo FLA 2S av motsatt kjønn og lage en overgang til sigarettenner stikkontakt selv.

Jeg tror Elfa har det du leter etter når det gjelder Lemo. De har sikkert også sigarettenner stikkontakt

https://www.elfadistrelec.no/no/komponenter/kontakter/sirkulaere-kontakter/sirkulaere-kontakter-subminatyr-og-miniatyr/sirkulaere-kontakter-miniatyr-serien-1s/c/cat-DC-87131?q=*&filter_productFamilyCode=cat-DC-87131

Jeg kjenner ingen som kan eller har det utstyret. Så et bilde en gang som det var laget en slags adapter til den. Men den er ikke der lenger. Noen flere muligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...