Kim Braastad Sisjord Skrevet Oktober 21, 2016 Share Skrevet Oktober 21, 2016 (endret) Hei, har en 98 528 med belger bak. jeg skulle justere høyden her om dagen for den var litt lav. Etter noen mil så blei den skeiv, ingen lekkasjer, kompressor er i orden. "lurer" jeg den med å fylle luft i den ene belgen til høyden er samme, så justerer den seg skeivt igjen etter kort tid. er det noen måte å resette nivå givere eller har dere noen andre tips? nivågivere er testet og er i orden. bruker lisensiert Xdiag på den med alle fuksjoner mulig. Endret Oktober 21, 2016 av Kim Braastad Sisjord skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Braastad Sisjord Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 Da er belg og pumpe byttet, den justerer seg fortsatt skeivt.... ikke lenge før den blir kjørt på høgger nå kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 bygg om til fjærer så er problemet løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Braastad Sisjord Skrevet Oktober 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2016 Litt vanskelig når bilen må brukes i morgen. Men det er farlig nær at jeg bygger om. Hva må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 23, 2016 Share Skrevet Oktober 23, 2016 alt som trengs er e39 touring fjærer og e39 touring fjærskåler/gummi fjærspenner fra biltema og bagasjestropper til og holde fjæra komprimert da fjærspenne ikke får plass har gjort det på 2 biler finnes ferdig spring kitt på ebay Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå