Gå til innhold

Turbohavari?? ( trenger sårt hjelp)..

Morteny0
 Share

Anbefalte innlegg

kjøpte bil nøyaktigt får 14dager siden, prøvekjørte den, stoppet å lot den gå etterpå, bilen mistet turtall som om noe startet som tok litt motorkraft og jeg kan ikke altformye om diesel så virket for meg greit da bilen sveivet fint igjen etter 30sek, noen dager etter med rolig kjøring kom jeg i rundkjøring der den lugget ( føltes ut som den mistet 1syl) gidde gass å den fikk ikke noe kraft etter noen trokk på pedalen kom gampen opp igjen, tenkte dette bare var en liten 1gangstilfelle av feilgiring eller no i automatkassen, idag kjørte jeg roligt mot byn og den begynner og lugge å muster litt kraft. 

* Bilen rister som om hjulet var laust eller noe, når den sto iro var det mye jokking på motor på tomgang, ristet godt i setet,

stopper opp på et busstopp ( den jokker som om den går på 1selynder forlite ) en bmw kom bak å en person kom ut å bedde meg gi den litt turtall, da hørtes d ut som en skrue som føyk rundt i motoren i 3sekunder med en lett sky svart røyk ut av eksosen.

på vei hjem ser jeg den legger en lett svartrøyk bak seg, ikke no voldsomt men du kan se d litt.

er d turbohavari?, eventuelt kan jeg heve kjøpet ? om ikke hva vil dette koste meg å fikse?

beklager på d sterkeste til admin for at dette inlegget ble delt samtlige ganger... noe tull med nettet...

Endret av Morteny0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...