Gå til innhold

BMW m5 selges i deler


killarinc
 Share

Anbefalte innlegg

16 timer siden, JTS77 skrev:

Ja stemmer, eg betalte litt over 1000,- for ett sett titan fra koed som ble ødelagt i posten.. Eg kan muligens by 4000 for alt om tilstanden tilsier det.

Bare så vi er sikre og at vi prater om det samme her. Det er de listene som er sølv bare litt mørke ikke sant? Har noen bilder av bilen inni men det er litt vanskelig å se men når jeg fikk denne så hadde jeg aldri sett så fine lister i en e39 før. Legger ved bildene. De som sitter i min bil er helt strøkne uten riper ihvertfall og de jeg så på ebay som var like mine gikk for 7k og oppover 

20150806_224525.jpg

20150806_224534.jpg

20150806_224646.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.11.2016 at 0.53, killarinc skrev:

Sorry for lite svar . Av en eller annen grunn så får jeg ikke varsel lenger. Bilen er helt i orden. Eneste feil er at litt av kanalen bak på begge sider må byttes da de er rustne . Skjedd en feil under lakkering som gjør at det har blitt spist opp akkurat der . Bilen er norsk registrert og jeg kan selge den for 180000 vis det er ønskelig. Står skilter på den nå og alt er godkjent. Bilen er bygget av ssp. Alle foringer og forstillingsdeler er nettopp byttet. Hele bilen er en 2001 mod m5. Trenger penger litt raskt til et annet prosjekt så derfor tenkte jeg å selge i deler da det antakelig vil ta en stund å selge en m5 nå.

Det er da synd å selge en slik norskregistrert M5 i deler. Jeg ville i alle fall prøvd å selge bilen hel først. Tror du skal slite med å dra inn 180.000 kr i delesalg på den. Mange av disse delene betaler folk mer for i Tyskland enn i Norge. Men for all del, lykke til med salget.

Jeg kan være interessert i karosseriet etterpå hvis du velger å selge bilen i deler. Og kanskje understellet og seter. Men fint hvis det drøyer en tid.

Eirik.

Endret av Eirik Viste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen utfordring med delesalget er at selgeren sier at folk må skru av delene selv. Ikke lett å få til. Og få delene solgt rett før vinteren gjør det enda vanskeligere.

Det å få fikset jekkfestene bak er jo en enkel jobb for en fagmann eller kyndig på området.

Originale M5er vil med tiden stige i pris, og da er nok denne bilen er god langtidsinvestering. Jeg holder på å selge bilen hel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eirik Viste skrev:

En annen utfordring med delesalget er at selgeren sier at folk må skru av delene selv. Ikke lett å få til. Og få delene solgt rett før vinteren gjør det enda vanskeligere.

Det å få fikset jekkfestene bak er jo en enkel jobb for en fagmann eller kyndig på området.

Originale M5er vil med tiden stige i pris, og da er nok denne bilen er god langtidsinvestering. Jeg holder på å selge bilen hel.

Bilen er ikke org. M5 da... Står jo at denne er bygget og godkjent av SSP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan gjøre en feil vett ;)

Vet ikke om han har begynt, har prøvd å komme i kontakt med han. Men han svarer veeeeldig sjeldent og tar gjerne en dag før han svarer. Men han har problemer med å få varsler ved henvendelser sier han, så er forståelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...