Tony Soprano Skrevet Oktober 24, 2016 Skrevet Oktober 24, 2016 BMW skinnratt kan jo få ett litt "skinnende" look etter noe bruk over tid. Hvilke produkter anbefales for skikkelig matt finish ? På førehand takk
Haakon_H Skrevet Oktober 24, 2016 Skrevet Oktober 24, 2016 Personlig bruker jeg Swissvax Leather Care Kit på bilene jeg behandler, fornøyd med det! Gorg reagerte på dette 1
Tony Soprano Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2016 På 24.10.2016 den 11.43, Haakon_H skrev: Personlig bruker jeg Swissvax Leather Care Kit på bilene jeg behandler, fornøyd med det! Expand Takker ! Flere tips ?
engern Skrevet November 1, 2016 Skrevet November 1, 2016 Jeg har kjøpt en sånn boks med lærpleie fra biltema. Innholder skinn rens, skinnbalsam og microfiber kluter. Behandlet både seter og ratt med den og resultatet ble bra. Matt og fin look. Skal holde i opptil ett år står det på pakken, men det tar jeg med en klype salt. Det har holdt seg helt som nybehandlet i noen uker nå iallefall.
Gorg Skrevet November 1, 2016 Skrevet November 1, 2016 Kjøp Swissvax kittet, meget bra og har mye inkludert i kittet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå