Tony Soprano Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 BMW skinnratt kan jo få ett litt "skinnende" look etter noe bruk over tid. Hvilke produkter anbefales for skikkelig matt finish ? På førehand takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon_H Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Personlig bruker jeg Swissvax Leather Care Kit på bilene jeg behandler, fornøyd med det! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2016 On 24.10.2016 at 13.43, Haakon_H skrev: Personlig bruker jeg Swissvax Leather Care Kit på bilene jeg behandler, fornøyd med det! Takker ! Flere tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Jeg har kjøpt en sånn boks med lærpleie fra biltema. Innholder skinn rens, skinnbalsam og microfiber kluter. Behandlet både seter og ratt med den og resultatet ble bra. Matt og fin look. Skal holde i opptil ett år står det på pakken, men det tar jeg med en klype salt. Det har holdt seg helt som nybehandlet i noen uker nå iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Kjøp Swissvax kittet, meget bra og har mye inkludert i kittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå