Rizna Skrevet November 13, 2016 Share Skrevet November 13, 2016 (endret) Var og kjørte igår, plutselig så begynnte batterilampen og lyse, trodde først det var dynamoen som takka for seg. Så når jeg skulle svinge så merket jeg at det ikke var noe servo, da skjønte jeg at det var reima som hadde revna. Jeg viste at vibrasjonsdemperen var dårlig, den lagde støy. Så jeg kjørte hjem å parkerte, var ikke langt hjemmefra, stoppet og tok en pause, også fortsatte jeg, siden vannpumpa ikke går for å ikke koke motoren. Har nå bestilt ny vibrasjonsdemper, reim, bolt å skive. så tittet jeg litt nedi der igjen idag, så så jeg at ett av hjulene hadde et svært kakk i seg og ser ødelagt ut. Har noen delenr på dette hjulet? evt en link jeg kan få? Sjekket også nedi kjølevæske beholderen, var ingen kjølevæske dær. så hvordan finner jeg ut hvordan farge det er på kjølevesken? Er dette riktig del? https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_3_serie-e46-touring-320dm47/motordeler-motor-viftereim_strammer/rulle_febi__11282244754__2671 Endret November 13, 2016 av Rizna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå