Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, har et parr feilkoder på bilen min som jeg skulle likt og vist hva var å hvorfor eventuelt den feilkoden er der :) her er lista på feilkodene

004CAE

004D03 

004A34

004BE4

004A10A

009CD5

Takk for svar :D 

Skrevet

Dette sier google da, muligens noen har bedre informasjon :) Kan 4. og 5. være knyttet til dyser?

004CAE -Low pressure exhaust gas recirculation actuator position sensor signal circuit or short to ground

004D03 - Exhaust back pressure sensor against particulate filter

004A34 -  zylinder 4 control / cylinder 4 glowplug control 

004BE4 -

004A10A -

009CD5 - seat belt driver

Skrevet
22 minutter siden, gallay skrev:

Dette sier google da, muligens noen har bedre informasjon :) Kan 4. og 5. være knyttet til dyser?

004CAE -Low pressure exhaust gas recirculation actuator position sensor signal circuit or short to ground

004D03 - Exhaust back pressure sensor against particulate filter

004A34 -  zylinder 4 control / cylinder 4 glowplug control 

004BE4 -

004A10A -

009CD5 - seat belt driver

Vet du hva 004CAE -Low pressure exhaust gas recirculation actuator position sensor signal circuit or short to ground og 004D03 - Exhaust back pressure sensor against particulate filter betyr? Har ikke veldig peil.. prøvde å søke opp litt på Google men ble Ikke veldig mye klokere. 

Skrevet (endret)
22 minutter siden, e92m skrev:

Vet du hva 004CAE -Low pressure exhaust gas recirculation actuator position sensor signal circuit or short to ground og  - Exhaust back pressure sensor against particulate filter betyr? Har ikke veldig peil.. prøvde å søke opp litt på Google men ble Ikke veldig mye klokere. 

Disse trådene her jeg har brukt som utgangspunktet: 

004CAE

004D03

Trådene er riktig nok på engelsk :)

Endret av gallay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...