krizy Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 (endret) Hei, Jeg har en BMW 316d 2011 modell med 663 Radio Bmw Professional. Jeg har for tiden store problemer med irriterende lyder når strømmen er tilkoblet (eller når mediaspilleren er slått på). Det er 2 forskellige lyder hvor den ene er et konstant strømpip som ikke slutter med mindre jeg får av strømmen, den andre er en form for durelyd som gir seg etter hvert. Lydene kommer fra alle høyttalere samt også trolig mediaspilleren. Jeg har lagt ved 2 videoer som viser mer hva jeg mener. Er det noen som vet hva dette kan skyldes, eventuelt hva jeg kan gjøre for å ordne opp i det? **Jeg har tatt ut AUX kabel, tatt vekk mobiltelefoner og lignende så jeg tror ikke det skyldes dårlig kontakt/forstyrrende signaler. Av og til er lydene borte, men stort sett er de der. Håper noen kan hjelpe meg før jeg blir psykisk syk, det er nesten som at jeg hører denne lyden inne i hodet mitt når jeg går til sengs om kveldene Mvh video-1480785261.mp4 video-1480785284.mp4 Endret Desember 7, 2016 av krizy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Desember 7, 2016 Share Skrevet Desember 7, 2016 Høres ut som både jordfeil og elektrisk støy. Vil tippe det er noe inni spilleren din som er røket. F.eks en kondensator eller noe. Forsøk å få lånt deg en tilsvarende radio og test. Tror ikke det skal vre så vannskelig å skru ut og plugge inn en ny for å teste. Evt kan du jo prøve med en standar DIN spiller (ala pioneer osv). Men da trenger du vel overgang fra BMW plugg til ISO plugg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizy Skrevet Desember 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2016 17 minutter siden, Daniel80 skrev: Høres ut som både jordfeil og elektrisk støy. Vil tippe det er noe inni spilleren din som er røket. F.eks en kondensator eller noe. Forsøk å få lånt deg en tilsvarende radio og test. Tror ikke det skal vre så vannskelig å skru ut og plugge inn en ny for å teste. Evt kan du jo prøve med en standar DIN spiller (ala pioneer osv). Men da trenger du vel overgang fra BMW plugg til ISO plugg. Takk for svar! Dårlig muligheter for lån av annen spiller, men jeg har uansett tenkt å gå til innkjøp av Dynavin n6 e90 spiller så da vil vel problemet forsvinne regner jeg med? Er dette noe som et verksted kan fikse til en rimelig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå