havardfred Skrevet Desember 18, 2016 Share Skrevet Desember 18, 2016 Okei, har et aldri så lite problem med min bmw 320d e92.... først igårkveld var det masse røyk i bilen, som skyltes el ledning til et ryggekamera som er koblet til en 2din spiller foran som plutselig hadde brennt over.... når jeg skulle bruke bilen idag ville den ikke åpnes med knappen på nøkkelen så måtte bruke nøkkelen manuelt. Når jeg puttet nøkkelen i tenninga fikk jeg en gul varselslampe med en bil på en bukk. Gikk heller ikke å starte... koblet så laderen til batteriet og begynte å lade, og etter ca 15 min når jeg gikk ut å sjekket kom det en tikkelyd fra foran på høyre siden, ca 2-3 tikk i sekundet... koblet av pluss fra batteriet og det sluttet, men begynner øyeblikkelig når jeg kobler tilbake igjen... noen som har noen ideer til hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Desember 20, 2016 Share Skrevet Desember 20, 2016 Hvis du er heldig , er det kun batteriet ditt som er kortsluttet. I værste fall kan noe i hjernen på bilen blitt svidd . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå