mrOddi Skrevet Desember 21, 2016 Share Skrevet Desember 21, 2016 Hellu, Jeg har en E60 2010mod. Jeg har problemer med at nøkkelen ikke funker til tider. Om jeg trykker for og låse bilen så går vinduene ned og takluke helt opp. Jeg får ikke kjørt de opp igjen med nøkkel, jeg må starte bilen for og kjøre vinduene opp. Om jeg låser bilen på låse-knappen som er integrert i bilen så funker låsene helt topp og alt er som normalt bortsett fra at jeg er innelåst i bilen Når jeg har problemer med nøkkelen og ikke får låst så får jeg opp en del feil på bilen om jeg setter på tenningen, for eks: servo har alarm og servoen funker ikke, spylerveske, lys osv får jeg feil på. Men når nøkkelen funker så har jeg ikke alarmer og vinduene/Takluke/servo er OK. Tidligere så røyk PDC (feilkode 009E35), den har jeg ennå ikke byttet da det koster litt. Jeg har sjekket for fukt i bagasjerom, tørr og fin. Og sikringen er OK. Er det noen som har tips for hva jeg kan begynne og sjekke? På forhånd TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Desember 22, 2016 Share Skrevet Desember 22, 2016 Visstnok mange som sliter med antenneboksen under spoilern, den kan være tørr og fri for irr, men alikevel ødelagt. Er jo ikke sikkert det er den, men det er hvertfall en plass å begynne. Du sku fått tatt en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrOddi Skrevet Desember 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2016 (endret) Hei, Takk for svar 👍 Problemet er det at jeg har prøvd og kjøre en diagnose med Carly for BMW. Men den klarer ikke å feilsøke, den avbryter midt i testen og avslutter. Når feilen ikke er der så får jeg kjørt diagnosen fullt ut, men da får jeg ikke opp noen feil... Det ser ut til at jeg må sette den inn til Bavaria. Endret Desember 23, 2016 av mrOddi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrOddi Skrevet Desember 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2016 On Friday, December 23, 2016 at 0.54, bmwmann24 skrev: Visstnok mange som sliter med antenneboksen under spoilern, den kan være tørr og fri for irr, men alikevel ødelagt. Er jo ikke sikkert det er den, men det er hvertfall en plass å begynne. Du sku fått tatt en diagnose. Hei, Når du sier spoilern, så mener du finnen på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 24, 2016 Share Skrevet Desember 24, 2016 Nei den sitter vel i selve spoileren ved vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrOddi Skrevet Desember 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2016 1 time siden, vegard89 skrev: Nei den sitter vel i selve spoileren ved vinduet. 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå