Gå til innhold

2004' BMW E46 330DAT M-Sport NY PRIS


BMW - Hartge
 Share

Anbefalte innlegg

Ny pris: 89 000kr

Selger min Bmw 330Dat M-sport grunnet overgang til nyere bil. Har hatt bilen siden april 2009 og er meget fornøyd. Pålitelig, sterk og fantastisk kjøremaskin. Alle servicer er fulgt, EU godkjent til 31 mai 2018. Har i løpet av de to siste årene byttet støtdempere og fjæringer bak, turbo med tilhørende deler byttet på ca 220000km på verksted, kvittering medfølger. Skiftet alle glødeplugger og ny startmotor, nytt komplett sett med frontlykter. (Angel eyes). Orginale lykter følger med. M3 speil har stått på bilen siden eg kjøpte den, har de orginale speilene liggende så de følger også med. 
Nokian Black sommerdekk med Nitro felger, 225\40\18. Disse ble kjøpt i fjor sommer. Vredestein Arctrac piggdekk til vinteren, 225\45\17. Disse har gått to vintrer. Har også 19`` Breyton felger (Se bilde) stående på 265\30\19 dekk bak og 235\35\19 framme. Disse passer veldig bra til bilen, grunnen til at eg gikk over til mindre dekk og felg er att de sporet en del. Har også stående 4 stk Dunlop sport piggfrie vinterdekk på Borbet felger, 225\40\17. Så her får du, om du ønsker, 8 sommerdekk med felg og 8 vinterdekk med felg med i prisen! Bilen er også understellbehandlet. Ellers er den veldig bra utvendig, litt småriper her og der, men ikke noe mer enn en må regne med på en 12 år gammel bil. Det står Eisenmann effektanlegg på bilen, som gjør at det er en veldig fin lyd. Innvendig er den bra holdt, interiøret er M-sport preget med carbon lister rundt hele interiøret. Gode sportseter, samt bakseter i skinn. Orginalt Harman Kardon stereoanlegg. Bilen er gått 271 000km
Dette er en fantastisk bil å kjøre med mange år igjen på veien. Er det spørsmål er det bare å ta kontakt.  

07_336044717.jpg

07_1878553228.jpg

07_1935192887.jpg

07_1335946167.jpg

Endret av BMW - Hartge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...