Jente525IX Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Hei, noen som har handlet fra transmedia.no i det siste? Seriøst? Vurderer lcd skjerm til min X1 derifra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Sist jeg handlet der var det rimelig useriøst.. Men er et år siden nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Januar 19, 2017 Share Skrevet Januar 19, 2017 Har handlet derfra én gang, ca. et år siden. Etter 3 måneder hadde jeg fortsatt ikke fått varen jeg hadde bestilt og betalt for. De tok aldri tlf når jeg ringte, fikk svar på 1 av 5-6 mailer jeg sendte dem iløpet av de 3 mnd. La inn en dispute gjennom PayPal, de svarte aldri på denne heller. Fikk da pengene refundert av PayPal. Konklusjon: Styr for all del unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 Styr unna, elendig butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå