Kruste Skrevet Januar 23, 2017 Skrevet Januar 23, 2017 (endret) Klarte å kødde det til her da jeg skulle slette serviceindikator for bremseveske på E60n Brukte en Icarly (gen2) og klarte selvf. å gå inn feil å slette for bremseklosser bak i stedet. Det lyser nå rødt i kombiinstrumentet og kommer feilmelding på skjermen -25000 km Service overdue: Have the rear brake pads replaced and the brake discs checked by BMW Service. Har en PC med fungerende Reingold her, ser det ligger inne en feilkode på dette, men den lar seg ikke slette. Er rimelig blank på dette programmet så kanskje noen kan tipse meg hvordan jeg kan fikse dette. Endret Januar 23, 2017 av Kruste Feilskriving
tthuns Skrevet Januar 23, 2017 Skrevet Januar 23, 2017 Sjekk CBS og se om du kan fikse det der i fra. Om ikke så kan jeg remote hjelpe deg. T
Kruste Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Skrevet Januar 23, 2017 Sikkert et dumt spørsmål, men hva mener du med CBS ?
Kruste Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Skrevet Januar 23, 2017 (endret) Googlet dette litt og kom inn på CBS i Rheingold etter litt leting i programmet og fikk en CBS reset på bakbremsene. fikk da opp denne beskjeden The DSC control unit did not execute the CBS reset-rear brake pads. If the CBS reset is not accepted also after the second reset attempt, carry out troubleshooting in the DSC control unit Rectify the causes of all fault entries After successfully rectifying the fault, repeat CBS reset procedure Endret Januar 23, 2017 av Kruste
tthuns Skrevet Januar 23, 2017 Skrevet Januar 23, 2017 Du kan ta opp den modulen med call up ecu og ta det litt der i fra.
Kruste Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Skrevet Januar 23, 2017 Tror jeg må ha kvalifisert hjelp med dette
minim Skrevet Januar 23, 2017 Skrevet Januar 23, 2017 1 hour ago, tthuns said: Du kan ta opp den modulen med call up ecu og ta det litt der i fra. Bedre å gjøre det i INPA/tool32. ISTA ECU funksjonene er veldig begrenset i "call up ecu" menyen og det kan være et mareritt å trigge det man vil manuelt igjennom ISTA-D om man ikke er godt kjent.
Kruste Skrevet Januar 27, 2017 Forfatter Skrevet Januar 27, 2017 Det ordnet seg, byttet slitasjesensor på klossene bak og gjennoprettet CBS med ISTA så ordnet dette seg heldigvis. Takk til tthuns for god hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå