deepvalley Skrevet Februar 1, 2017 Skrevet Februar 1, 2017 Hei, har en 528i 1998mod som har begynt og oppføre seg merkelig. først sluttet skjermen og radio og virke, så forsvant setevarmerene og airbaglys til tider. dette har kommet og gått litt, lest mye på nettet, lurer på om det er ignition switchen, da pleide merkelige ting å skje når en åpner sminkespeilet. når jeg prøvde det sluttet skjermen og virke. svitsen har også vert litt vrien etter det skjedde. da lurer jeg på om noen har opplevd dette og muligens kan bekrefte dette eller erfaringer? setter ufattelig stor pris på svar!
vegard89 Skrevet Februar 1, 2017 Skrevet Februar 1, 2017 Det høres veldig ut som tenningslåsen din, men har aldri noe garanti at det er den. Men ville starter der om jeg var deg deepvalley reagerte på dette 1
deepvalley Skrevet Februar 1, 2017 Forfatter Skrevet Februar 1, 2017 takk for svar, kan denne f.eks tas fra delebil eller må d passe nøkkel osv? er helt blank på emnet:)
D.Toft Skrevet Februar 1, 2017 Skrevet Februar 1, 2017 er bakstykket på tenningslåsen som er deffekt, dette kan du ta fra delebilen uten problemer. deepvalley reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå