Tveiten Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 Hei jeg har akkuratt kjøpt meg en BMW 7 serie 13 mod fra tyskland. denne har Night Vision med menneske gjenkjenner. Men bilde er helt sort når man skur det på. Går en person forran bilen eks. 4 m føre kan du se personen men det er alt. Linsen fremme har litt stein sprut men er ikke knust og ser egentlig grei ut. Er det noen som har erfaring med Night Vision her. Har tenkt/håpet at det muligens ligger fukt mellom linse og selve camera. Skal ha bilen inn på feilsøking etter hvert men ser for meg at det kan bli veldig dyrt. Linse koster 5000kr kamera koster 35000kr og styreenhet koster 8000kr Veldig fristende å demontere å skjedde mellom linse og kamera. Lastet ned Repair manual for 7 serie. men denne var veldig dårlig. Finner veldig lite info på nett ang. dette, men det er som forventet. Legger ved bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 Sikkert noen i Stavanger området som kan hjelpe deg med en diagnose. Finnes jo noen på denne lista http://bimmers.no/forums/forum/87-koding-og-diagnose/ lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå