Steinsviken Skrevet Februar 6, 2017 Share Skrevet Februar 6, 2017 (endret) Hei, Lufter min e39 520ia for salg. Litt spesiell bil da det er individual og orginal fargen er Dakar gelb 2 Bilen er godkjent med ta technix justerbart senkesett å 18" felger m 225/45 dekk i vognkort. Bilen har sort skinn interiør med dvd skjerm. Er m speil å m fanger med lippe på den (lippe sprukket grunnet vinter å snøklumper) Bilen er gått 260 062 på speedometeretsom står i, men korekt km stand er 42 000mer enn dette. Ellers er det sikkert noe småplukk eg har glemt! Edit: eg står for årsavgiften på bilen! Fins mer bilde og info på finn.no Endret Mars 28, 2017 av Steinsviken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Februar 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2017 Glemte selfølgeli og sei kor bilen står! Bilen står i kvinnherad i Hordaland, ligger midt mellom Bergen og Haugesund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 Opp! Ingen som vil ha seg eu ok e39 godkjent m senk og felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2017 Opp, ingen? Pris kan diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mars 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2017 Opp, ingen som vil ha e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 Opp, pris kan diskuteres Kan og vær intr i bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mars 7, 2017 Share Skrevet Mars 7, 2017 Hei, er ikke intr i bilen men lurer på hvilke farge det er på listene iom. at det er en induvidual farge utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mars 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2017 Innvendig i bilen så er eg usikker.da denme er vist kjøpt med lite ekstra ustyr siden ny ser det utfor.. eller at noen har plukket bort mye av innvendig standar utstyr. Når eg kjøpte bilen stod det karbon folierte trelister som eg har byttet ut med noen andre, desse husker eg dessverre ikke farge på,.men kan sende deg bilde av de på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mars 8, 2017 Share Skrevet Mars 8, 2017 Tror ikke det er nødvendig da Er ute etter noen mørke individual lister så tenkte siden denne hadde individual farge utvendig at den kanskje hadde noe individual innvendig. Var det vanlige trelister som var carbon foliert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2017 Okei Jaa, det som var i bilen når eg kjøpte elle sånn nøttebrune trelister.. men hva som var orginalt veit eg heilt ærlig ikkje men har nå noen mørke svart/lills aktige som eg fant i en delebil (sikkert noe i den fargetonene du er ute etter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mars 9, 2017 Share Skrevet Mars 9, 2017 Sendt er bilde på pm du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mars 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2017 Fikser bilde til deg i morgen, glemt det litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 Toppers 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå