ehaugsnes Skrevet Februar 10, 2017 Skrevet Februar 10, 2017 Hei! Har lenge vĂŠrt inne pĂ„ tanken pĂ„ og lage trĂ„d pĂ„ bimmers, spesielt da e36'n min har 3 seriĂžse trĂ„der her inne, fra tidligere eiere. Hadde vĂŠrt gĂžy og fortsette den trenden, fint og ha noe og vise til ved evt. salg senere ogsĂ„ ForelĂžbig blir dette bare "fort Ă„ gĂŠli", skal sette meg ned og finpusse med bilder og tekst osv etterhvert. MEN, skal prĂžve og vĂŠre flink og oppdatere. Denne trĂ„den vil handle om begge bilene mine. Om meg selv : Jeg er en bilfrelst rĂžrlegger pĂ„ 24 Ă„r, kjĂžpte meg hus med stoor garasje mai 2015. Etter jeg fikk min egen plass og holde pĂ„, vokste nok bilinteressen enda mer  etter huskjĂžpet, kjĂžpte jeg en e46 330D som fikk luftfjĂŠring, bbs rs2 hjul, og etterhvert fargebytte fra titansilber til estorilblau. Heter ehaugsnes pĂ„ instagram, om noen vil ta en titt der inne ogsĂ„. SĂ„ kort info om bilene; 1996 BMW e36 328i Coupe - KjĂžpte den Juli 2016. - Org Msport-bil - 192.000km - m52b28 med m50b25 innsug - Dove vader m3 interiĂžr - Omtrekt m3 ratt - Airlift Performance luftunderstell, med AutoPilot v2 styring. Ellers fĂ„r den nye hjul ila vinteren, annen vinge, lakkere opp diverse, studs, og et helt annet oppsett i bagasjerommet. Samt noen visuelle oppgraderinger i motorrom  2002 BMW e39 530DAT - KjĂžpte den 23.des 2016 - Org Msport-bil - 252.000km - 193hk'n, med fjerna swirl flaps, EGR block, og decat downpipe, pluss chip. GĂ„r, og hĂžres bra ut  Ellers drar jeg til oslo imorgen (11.02) og henter nytt individual-interiĂžr til den. Blir ogsĂ„ foliert, og fĂ„r "sjeldne" sommerhjul ila vinteren. Er vel denne som er "daily", men bruker like mye tid pĂ„ denne som e36'n...  Noen bilder av hvordan bilene er nĂ„, samt et par av e46'n jeg bygde i fjor sommer Â
Robin94 Skrevet Februar 22, 2017 Skrevet Februar 22, 2017 Lekker'e 3'ere đđœđ  fĂžlger med videre her âđŒđ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ