arne-vig Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 Noen som har ett bilde av hvor bremserørene skal på hen i hovedsylinder. Så lenge siden det ble demontert nå, så husker ikke hva som går til bak og foran. 1986 uten abs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 21, 2017 Share Skrevet Februar 21, 2017 Sett forfra skal vel bakbremsene først, ettersom de skal ha bremsetrykk sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2017 ok, takker for svar. Ser nesten sånn ut på GS sine delesider og - men var ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2017 Var ute og så nå, den hat to uttak som er fremst når du ser den forfra... og ett i andre enden, tror jeg trenger ett bilde allikevel hvis noen kan hjelpe med det. Finner ikke noe sted hvor de skal hen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 23, 2017 Share Skrevet Februar 23, 2017 jeg mener å huske at det bakerste uttaket er til bakbremsene, siden der er en T kopling ved travers som fordeler til hjulene. da er dem framste til frambremsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2017 21 minutes ago, D.Toft said: jeg mener å huske at det bakerste uttaket er til bakbremsene, siden der er en T kopling ved travers som fordeler til hjulene. da er dem framste til frambremsene -Ville og trodd det- men på deletegningen ser det ut som bakbremsene skal inn fremst. Kjenner eg angrer litt på lite demonteringsbilder... Tenkte aldri på dette som ett problem å finne ut av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Februar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2017 Kan det være noen her med en original oppsett av rør, sånn jeg kan se hvor de skal monteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 Veit ikke hvordan det egentlig står, men har vel strengt tatt ingenting å si. Stemplene inni hovedsylinderen er like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå