stig. Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 (endret) Bil selges i deler , (01 facelif manuell 525d touring) bilen er å anse som drit sliten å alt som heter karosseri ekke verdt fem øre, mener begge fangera er hele , å svart sportsskinn i ålreit tilstand . Send pm hvis du lurer på noe. ( befinner seg i akershus ca ved jessheim, kan ordne med frakt) bilen er forsåvidt eu godkjent til sommeren , å skilter ble levert før nyttår, så om noen vil kjøpe den som en hel delebil kan også gå, men den mangler litt da jeg har pelt litt deler til min 530d , så den er ikke kjørbar sånn står, men starter å er mulig å flytte på osv. Endret Februar 22, 2017 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 (endret) Glemte et bilde Endret Februar 22, 2017 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 hvor mye for interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2017 svart på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet Februar 24, 2017 Share Skrevet Februar 24, 2017 Frontlykter xenon? Selge kun framstoler, evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2017 17 timer siden, Erlendmelk skrev: Frontlykter xenon? Selge kun framstoler, evt pris? Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 Har du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2017 1 time siden, kabeldeigen skrev: Har du denne? ja det tror jeg , men lurer på om det ikke er knekte fester på den , eller om det er på bruksbilen min, husker ikke,hehe kan sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergkvist Skrevet Mars 7, 2017 Share Skrevet Mars 7, 2017 Har du radiomodul i denn? Bm54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2017 pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå