saintwiper Skrevet Februar 23, 2017 Share Skrevet Februar 23, 2017 Hei Har lenge hatt feilmelding på ELV i min bil (320d coupe 2008). Har nå satt inn en emulator, men skulle slettet feilmeldingen. Noen i Oppland/Hedmark eller Oslo som har utstyr til å gjøre dette? Mvh Knut Andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet Februar 23, 2017 Share Skrevet Februar 23, 2017 Hei Knut Andre I den store diagnosetråden finner du en liste i første post, som forteller hvem som har diagnoseutstyr i nærheten av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe84 Skrevet Mars 1, 2017 Share Skrevet Mars 1, 2017 (endret) On 23.2.2017 at 8.43, saintwiper skrev: Hei Har lenge hatt feilmelding på ELV i min bil (320d coupe 2008). Har nå satt inn en emulator, men skulle slettet feilmeldingen. Noen i Oppland/Hedmark eller Oslo som har utstyr til å gjøre dette? Mvh Knut Andre Om du ikke har fått slettet dette kan du komme innom,bor i Nttedal 15 min utenfor Oslo..Hår både INPA-ISTA P Endret Mars 1, 2017 av bmwe84 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saintwiper Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 On 1.3.2017 at 23.40, bmwe84 skrev: Om du ikke har fått slettet dette kan du komme innom,bor i Nttedal 15 min utenfor Oslo..Hår både INPA-ISTA P Hei SÅ ikke før nå at du hadde svart i en tråd jeg skrev om en ELV feilkode. Hadde vært supert om jeg kunne komme innom og fått fikset dette. Jeg kjører forbi Nittedal i morgen rundt 0900 og tilbake 10-11 på søndagen. Vet ikke om dette kunne passet for deg? Mvh Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 Om det ikke passer fikser vi det på Skreia ved anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå