jvlol Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 (endret) Har netopp kjøpt en e30 touring med m20b25... er ulyd i 1,2 og 3 gir... fra vilke biler kan jeg hente girkasse ifra? Passer feks 6trinns ifra e39 m52? Eller ifra e36 m50?? Eventuelt noen som har prøvd og overhale girkasse? Endret Mars 2, 2017 av jvlol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 overhale lønner seg ikke, men du er heldig for du kan jo omtrent bruke hva som helst av gearkasse, vertfall hvis du er litt nevenyttig ang mellomaksel og spakstell osv, men husker ikke helt åssen det er , men jeg veit det er noe annerledes helling på div av de motora som har den boltsirkelen du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 Du må hente kasse fra andre biler med m20. Å overhale er ikke noe man klarer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jvlol Skrevet Mars 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2017 Noe forsjell på girkassa ifra 320,323 og 325 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 2, 2017 Share Skrevet Mars 2, 2017 er forskjell fra preface og facelift, pga følere på kassen 2,5kassen er vel hakket sterkere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 3, 2017 Share Skrevet Mars 3, 2017 ja 2,5 har vel 260, p 2,5 har vel 240 om jeg ikke tar helt feil, hva 2,3 har vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå