Enes Yakici Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 Hei. Har en 97 mod e36 320ci som ødlegger plugger. Jeg aner ikke hva grunnen kan være å lurer på om noen som har opplevd det samme før? Det er kun på en sylinder den gjør det. Sylinder nr 2 fra torpedoveggem og ut. Jeg veit ikke hva som skjer men pluggene deles fra midten. Toppen av pluggene løsner rett og slett. Har skjedd 3 ganger i løpet av 2 måneder. Har ikke satt i nye plugger siden jeg bytta alle pluggene til bosch for 3 mndr siden. Har bare brukt gamle plugger når de har blitt ødlagte. ( kun på nr 2 der hvor de blir ødelagt. ) Bytta også coilen på samme sylinder for 1 mnd tilbake da det gikk til helvette også. Noen som har forslag???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusE34tds Skrevet April 3, 2017 Share Skrevet April 3, 2017 Du "slingrer" ikke for mye med pipa når du skrur dem inn da? Da ryker ofte pluggene i keramikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet April 5, 2017 Share Skrevet April 5, 2017 Tilstanden på røret mellom coil og plugg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå