Glenn jøran Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 (endret) Da har jeg akkurat kjøpt min første E39 det er en 2001 mod 520i touring. har kjørt E34 de siste årene så er ikke så godt verset på all denne elektronikken i denne bilen. Jeg har 2 problemer med bilen som jeg gjerne skulle hat litt hjelp med. 1) soltaket fungerer ikke. er lys i bryteren og jeg hører det klikker i motoren når jeg prøver å kjøre det fremover men ikke bakover. noen som har en anelse på hva dette kan være for noe? 2) ettersom jeg har skjønt er det et ganske vanlig problem med disse bilene at radioen dør. i min funker klokka og jeg hører musikk når tenningen står på hakk 1 eller 2 etter det blir det stille. ingen av knappene som har med radioen fungerer heller ikke knappene på multifunksjonrattet. er det bare å skaffe ny radio med en gang? anbefaler da folk å sette i en annen original radio eller en vanlig spiller? får folk det til å se vettug ut med en uoriginal spiller? Også litt generelt jeg lurer på med bilen. har lyst på US-blink enkleste måten å få dette er vel å kode det inn? isåfall lurer jeg på om det er noen i hamar området som kan dette? Er det mulig å få blinklysene til å blinke når jeg låser opp og igjen bilen+ at angel eysa begynner å lyse når jeg låser den opp? kan dette kodes også eller er det en større operasjon? Endret Mars 19, 2017 av Glenn jøran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet April 16, 2017 Share Skrevet April 16, 2017 Hei, du må få inn noen bilder av bilen da Når det kommer til det med radio ville jeg ha prøvd å bytte radiomodulen, hvordan radio er det i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå