EspJoh97 Skrevet Mars 22, 2017 Share Skrevet Mars 22, 2017 Hei! Har fått en ulyd i bilen og det høres ut som at det kommer fra håndbrekket. Det startet med en slags tikkelyd mens jeg kjørte som kom og gikk, men tikkelyden gikk bort når jeg dro i håndbrekket. Og nå noen måneder senere høres det ut som at noe sitter løst nedi der, lager skikkelig irriterende lyder når jeg kjører der det er dårlig vei og humper. Håndbrekket fungerer også veldig dårlig. Noen som vet hva som er gærent? Er en e46 320i sedan 1999 modell. IMG_2774.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspJoh97 Skrevet Mars 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2017 Her er lyden: IMG_2774.MOV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mars 22, 2017 Share Skrevet Mars 22, 2017 du må ta av skivene bak å sjekke håndrekk bånd bak antagelig har bremse beleget løsnet pga rust på bremse bånda eller bremsesko som de også kalles evt ta bilen til verksted om du ikke reparerer selv orala og EspJoh97 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå