tobbis Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Sikkert dumt spørsmål, men jeg spør nå likevel: kan jeg kjøre med kassen med dette hullet, eller burde det sveises? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre_h94 Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Hvis hullet bare er inn til clutch huset så skal de ikke være noe problem igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Tenkte først det samme jeg også, men det kommer vel fort mye grus og møkk inn der, vil ikke det ha noe og si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre_h94 Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Sjangsen for lort og slikt er nå der ja men liten sjangs for at sten og slik treffer akkurat oppi hullet? Men har du tilgang til alusveis så er de nå bare å sveise for da er du nå på den sikker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet April 2, 2017 Forfatter Share Skrevet April 2, 2017 Santsant, jeg har en bror som sveiser, så tenker jeg hører med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå