kotnes Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Hei jeg lurte på hvilken olje dere anbefaler eller kjører med på s50b30 motorene?. det blir litt banekjøring osv med bilen så må ha en olje som gir god beskyttelse når den er varm. min er chippet viss det har noe og si. mvh kevin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 2, 2017 Share Skrevet April 2, 2017 Agip Racing 10-w60. Myyyyye bedre en Castrol dritten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 har hørt at 10-60 ikke er bra for motoren at man burde bruke 5-40 i stedet for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Da har du hørt feil. Så tynn olje på en slik motor er ikke smart i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet April 4, 2017 Forfatter Share Skrevet April 4, 2017 trudde folk sverga til castrol olje jeg når det gjaldt bmw? men agip er bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 4, 2017 Share Skrevet April 4, 2017 Mange som har fått opp øynene å innsett av Castrol ikke er som det var før. Agip Racing 10-w60 er veldig bra på den motoren. Den tåler varme mye bedre en Castrol å andre tynne oljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kotnes Skrevet April 5, 2017 Forfatter Share Skrevet April 5, 2017 Da får jeg prøve den olja. Noen som har link til den agip olja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå