Desko-K Skrevet April 9, 2017 Share Skrevet April 9, 2017 Airbag varsellampe kom på etter at bilen hadde stått en hel vinter og batteriet ble flatt og måtte byttes. Samtidig streiket også el-vindu på førerside + bryterne til vinduer på begge sider (men el-vindu fungerer på passasjerside hvis man bruker bryteren på den siden). Jeg ser el-vindu ofte kommer opp når jeg søker på airbag e39 på diverse forumer, uten helt å se sammenhengen. Har noen vært borti lignende? Kan jeg gjøre noe annet enn å sette inn på verksted for diagnose? På amerikanske forumer har jeg sett diverse diagnose-duppeditter til rundt 20 dollar som kan slette feil som ligger i systemet, men jeg prøver å finne litt mer info om hvordan dette virker først. Håper noen har tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Du kan jo først prøve et annet batteri. Ellers er det også mange på forumet som kan hjelpe deg med diagnose. Du finner en liste i diagnosetråden, om du søker den opp. Greit å få sjekket modulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå