PJL Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Hei! Jeg er ny i forumet og en amatør koder! Kjører en F20, 118i sport 2012. Ser det er mange dyktige folk her:) Har kjøpt Bimmercode app og Vgate wifi. Dette fungerer bra men leser ikke FEM (Front electronic modul). Får kodet alt annet, men den viktigste kodingen ligger i FEM. Jeg kontaktet Stephan som er support (Bimmecode) og sendte han logg! Han sier jeg bør bruke E-sys for ECU og melder tilbake: CAFD seems to have a invalid identifier. Siden dette er litt nytt for meg hadde det vært supert om noen i Oslo området kunne hjelpe meg, eller om noen her på forumet kan hjelpe! Legger ved bilde av ECU lesing! Her er Car Access System i grått, CAS er det samme som FEM. J Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Hei, esys er det beste for ecu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PJL Skrevet April 10, 2017 Forfatter Share Skrevet April 10, 2017 Takker! Trenger bare noen som kan hjelpe meg med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tthuns Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Si i fra jeg kan hjelpe deg send meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå