Isaksen91 Skrevet Juni 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2017 Da va kasse i orden, plutselig så fungerte den 👍 men må etterfylle olje på den. En del lyd ifra den ved gass på drag. Men no kommer andre lamper opp under kjøring, men ikke time på verksted før på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Juni 3, 2017 Share Skrevet Juni 3, 2017 Kommer nok seg etterhvert Fått noke mer effekt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2017 48 minutter siden, Melanki skrev: Kommer nok seg etterhvert Fått noke mer effekt da? Å ja, en masse mer effekt 😀😀 stor forbedring av ka det har vært! Bare få lest feilmeldinger og fikset dem så blir det her bra 👍 Få oppgradert bremsen next. Melanki reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 Kan det være at både min gamle hjerne og den nye hjernen eg har fått programmert ikke fungere optimalt med mitt oppsett sia alle lampene kommer og går som dem føle for/ evt går i nødmodus ,? At det kanskje må legges inn ny programvare på hjernen ? Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Greit å legge ved feilkoder, så slipper vi og sitte her å gjette. Kommer ingen steds med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2017 26 minutter siden, Melanki skrev: Greit å legge ved feilkoder, så slipper vi og sitte her å gjette. Kommer ingen steds med det. Har ikke fått lest av feilkoder enda, derfor eg ikke har lagt dem med. Skal inn idag å få lest av. Melanki reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Juni 6, 2017 Share Skrevet Juni 6, 2017 Måned/År på din bil, og bilen motoren kom ifra? Var visst et hjerneskifte i 03/2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2017 9 timer siden, Melanki skrev: Måned/År på din bil, og bilen motoren kom ifra? Var visst et hjerneskifte i 03/2003 B30 motor kommer fra en 2001 og min er 2002, har ikke måned for meg her. Men begge er før 2003 så det burde vell gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 (endret) Da har du et veldig godt utgangspunkt, og ikke urealistisk å få vekk juletreet i dashbordet. Første jeg tenker på er sensor og luftmassemåler tull, spent på hva feilmeldingen sier. Anbefaler også å gå i innkjøp av en billig k+dcan kabel så kan du kjøre diagnose selv. Edit: Type slik, da kan jeg også hjelpe deg remotely Endret Juni 7, 2017 av Melanki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2017 1 time siden, Melanki skrev: Da har du et veldig godt utgangspunkt, og ikke urealistisk å få vekk juletreet i dashbordet. Første jeg tenker på er sensor og luftmassemåler tull, spent på hva feilmeldingen sier. Anbefaler også å gå i innkjøp av en billig k+dcan kabel så kan du kjøre diagnose selv. Edit: Type slik, da kan jeg også hjelpe deg remotely Tok diagnose igår, fikk opp feil på LMM, lambda før katalysator, for mye bensin og litt sånt. Tenker at det kan være pga at hjernen ikke var optimalisert for oppsettet mitt. Får ny hjerne med oppdatert programvare imåra, krysse fingra for at det fikser saken 👍 Se der ja, må kanskje investere i en sånn der! Litt billigere enn å rase inn og ut på verksted 👍 Den der passe over på min og får lest av alt mulig'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 (endret) Ville montert på 330 LMM, deaktivert lambda og kjørt 330 maps på hjernen. Husker ikke når BMW skiftet til OBD2 men det var rundt 2001. Hvis du ikke har en rund diagnose stikk under panseret, skal den fungere. Må kanskje lodde pinne 7 & 8 for å få kommunikasjon med alle styreenhetene. EDIT: Kom på det i etterkant, men en enkel null setting av adaptasjonene kan gjøre susen. Endret Juni 7, 2017 av Melanki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 Da var ny hjernen kommet og alle lampene forsvant å går som en kula. Men den bakker ujevnt iblandt, jager veldig opp/ned på turtall og en merkelig 'tikke' lyd fra den. Veldig med kakling fra 'kassa/akslingen også :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Juni 10, 2017 Share Skrevet Juni 10, 2017 Clear adaptations i INPA, og se om det hjelper. Tikke lyden må du beskrive litt nærmere, kan jo være alt fra VANOS til registerkjedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 (endret) Legger ved en video av hvordan den jager iblandt. Ny programmert hjerne. Snapchat-1491151205.mp4 Endret Juni 12, 2017 av Isaksen91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isaksen91 Skrevet Juni 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2017 Snapchat-36308454.mp4 Snapchat-545080533.mp4 Snapchat-917429645.mp4 Snapchat-2129103389.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå