Marius Torland Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Plutseli en dag sluttet sentral låsen å virke. Har sjekket sikringer framme og bak alle er helt fine å står skikkeli i. Noen ideer om hva det kan vere? Dette er på en BMW E34 518i 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 Sliten General Modul? Dårlig strøm på batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Torland Skrevet Mai 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2017 Hvordan finner eg ut om general modul sliter? Batteri er rimeli nytt og full ladet så var ikkje batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Mai 1, 2017 Share Skrevet Mai 1, 2017 (endret) Ah dette minner meg om da jeg hadde en E32 750IL(fantaisk bil svaner den litt men siden jeg arvet en E38 750 med omtrent hele pakken av utstyr måtte jeg gjøre et valg). Opplevde masse gremlings med GM på slutten av min E32 periode. Min erfaring er at selve modulen oftest virker OK. Men at det er kontaktpunktene mellom selve modulen og pluggen som feiler. På min E332 hadde selve modulen hankjønn stifter. Disse stiftene ble plugget inn i en hunkjønn kontakter. Med tid mister disse kontaktene på hunkjønndelen spensten. Og klarer derfor ikke å oppnå god nok kontakt med selve GM modulen. Det faktum av selve kontakene også oksyderer over tid hjelper ikke heller. Endret Mai 1, 2017 av t06afre Marius Torland reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå