Blinker Fluid Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 (endret) Noen her som har noen anelse om hva dette kan være? Gass pedalen sitter fast og må "knekkes" for å fungere. Det vil si at jeg må presse hardt før den løsner og fungerer. Har rengjort gasspjeldhuset og smurt inn både pedalen og alle kabler som er montert på den. Den er også hard å trykke ned ifra motorrommet og det virker som spjeldet sitter fast i noe. Takker på forhånd Endret Mai 8, 2017 av Blinker Fluid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 8, 2017 Share Skrevet Mai 8, 2017 Hva slags bil og motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinker Fluid Skrevet Mai 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2017 99' 318i E46 M43TUB19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Mai 9, 2017 Share Skrevet Mai 9, 2017 Jeg har vært borti at gasswire har vært såpass oppfliset at den gikk tregt. (hengte seg litt opp) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinker Fluid Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 Da fant jeg feilen. Det viser seg at spjeldet låste seg når man brå-slapp pedalen. Hjalp ikke noe særlig å rense det med vanlig rens, så vi tok litt WD-40 og forsiktig smurte spjeldet. Selve rensingen hjalp ikke noe voldsomt så jeg måtte også justere spjeldet litt opp slik at det ikke satt seg fast. Nå fungerer alt som det skal igjen og håper noen andre kan ta dette til nytte Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå