Blinker Fluid Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 Hallo, Har en 98' 318i som holder igjen når jeg akselererer. Dvs at det virker som den bremser av seg selv hvis jeg trår på gassen rett etter giring. Den går også vesentlig dårligere enn normalt og det hender at den går ujevnt på tomgang, men dette er sjeldent. Har ikke tilgang på kodeleser så forsøker jeg her istedet. Har hørt med et par bekjente og de tipper gåen lamdasonde, men vil være sikker før jeg kjøper nytt. M43TUB19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 26, 2017 Share Skrevet Mai 26, 2017 (endret) Ta en diagnose.. Det er det sikreste du kan gjøre hvis du ikke vil bytte deler for morroskyld. Endret Mai 26, 2017 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinker Fluid Skrevet Mai 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2017 Må vel prøve å få gjort det. Er ikke så kjent med koding, men det er ingen lamper som lyser og dersom det er lambda ville vel motorlampa lyst? Og vet ikke om jeg får opp koder selvom ingenting lyser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Sjekk Gass og Dsc wire? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 28, 2017 Share Skrevet Mai 28, 2017 Sjekk også falskluft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinker Fluid Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 Har nettopp hatt overhaling av gasspjeld så vet at det ikke er wire. Har ingen luftlekkasjer heller og har nylig skiftet filter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinker Fluid Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 Kan det være slark i drivaksel? Har også en slags "klunking" ved girskifte, men det skyldes ikke subframe disaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinker Fluid Skrevet Juni 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2017 Nettopp tatt diagnose og det var ingen koder i det hele tatt. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå