gullsakar Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Ser ut som det lekker litt servo olje ut fra tannstanga på bilen min. Skulle egentlig bare sjekke indre styreledd men så var det endel olje i belgen. Skal vel ikke være olje der? Takk for svar..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 Nei skal ikke væra olje der , men at en simring svetter litt er nå relativt normalt på en gammal driter. Er du plaga med etterfylling av servo olje ? Hvis ikke så hadde jeg ikke viet det mye tanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 Nei ikke spes plaget av det. Har byttet olje for et halvt år siden å kan ikke se det har minket i beholder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 16 timer siden, gullsakar skrev: Nei ikke spes plaget av det. Har byttet olje for et halvt år siden å kan ikke se det har minket i beholder.. da hadde jeg gjort det litt reint å gitt f... , er nå en gammal bil å at det siver igjennom bittelitt er bare å forvente. gullsakar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mai 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2017 Ja jeg stresser ikke videre med det. Får se om jeg hiver oppi ei flaske qmi servobehandling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå